Negev
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia Cisowa
|
Wysłany: Pon 22:29, 11 Mar 2013 Temat postu: Golf III 1.8 kompresor Eaton M65 |
|
|
- Marka: Volkswagen
- Model: Golf MK3 GL
- Rok produkcji: 1993
- Kolor: LC5P
- Pojemność: 1.8
- Moc: 75 KM przed zmianami.
- Silnik: AAM
- Wyposażenie: Elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, ogrzewanie lusterek
MODYFIKACJE:
- Car audio: Radio LG oraz głośniki Magnat w półce.
- Felgi: BBS 15' Golf Mk.3 GT
- Opony: Kumho Ecsta 195/45 15'
- Zawieszenie: Gwintowane MTS Technik, rozpórka przednia-górna oraz tylna , tylna belka z GT wraz z hamulcami
- Opis zewnętrzny: Białe kierunkowskazy boczne, tylne klosze typu Clear White-Red, kierunkowskazy przednie Clearglass Magic BLACK, - grill 'no name'
- Wnętrze: - białe zegary z obrotomierzem
- Silnik: Stage I: Wałek rozrządu z 2E, komputer z ABS
Stage II: Porting, kolektor wydechowy i dwrurka 2E, kompresor Eaton M65
Moim poprzednim autem był Mitsubishi Lancer. Przesiadka z lekkiego i żwawego japończyka na Golfa była dużym zaskoczeniem. Nie spodziewałem się, że lżejszy, mocniejszy Lancer z silnikiem 1.5 12v może palić więcej niż Golf 1.8.
Auto kupiłem od dobrego kolegi, który jest lakiernikiem. Zanim go kupiłem zrobiłem nim ok. 1500 kilometrów więc nie kupiłem kota w worku i wiedziałem co w nim puka a co stuka.
Był to zwykły 1.8 GL AAM z ładnym lakierem i zdrową blachą. Niestety, nie zrobiłem zdjęć z tamtego okresu. Zaraz po zakupie autko dostało nowy olej, wszystkie filtry, paski, świece, przewody, kopułkę, palec, końcówki drążków oraz poduszki amortyzatorów. Tydzień po zakupie postanowiłem nadać mu trochę indywidualnych cech i jako pierwszy "mod" zawitała gleba, oraz felgi 14' z Toyoty Yaris, które już zmieniły właściciela.
Plany:
- Usprawnić szyberdach
- Pozbyć się rudej z prawych drzwi Jest
- Wymienić przednie reflektory na nowe.
- Rozpórka tylna Jest oraz przednia dolna
- Wymiana radia na coś z potencjałem :hmm:
- Lepsza felga Jest
- Tarcze z tyłu Jest
- Porting głowicy, montaż kompresora Eaton M65, kolektora i portek z 2E oraz wystrojenie tego cudaka. Jest
- Tuleje poliuretanowe w trakcie
- Fotel kierowcy i pasażera z Passata B5
- Intercooler, wtrysk i przepustnica z 2.0 ABT w trakcie
- W odległej przyszłości: Blok ABS, Głowica G60zakupiona , tłoki i korby 1.8T, Digi I
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
07.03.2013 Odrestarowane felgi, nowe opony i dekielki
[link widoczny dla zalogowanych]
09.03.2013 Tylna rozpórka oraz wygłuszenie drzwi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|